Prej je to tady lepší ...

15.01.2024

Text nadpisu je výrokem pacienta z dnešního dne. Pacienta dříve sledovaného v naší ordinaci, který se před několika lety při častých absencích mé předchůdkyně uchýlil do péče plicní ambulance v nemocnici a nyní se z výše uvedeného důvodu znovu objevil v naší ordinaci s očekáváním další péče zde. K této situaci musím poznamenat dvě věci. Jednak si vůbec nejsem jist, zda zde poskytuji/poskytujeme v jakémkoliv ohledu péči lepší než v nemocniční nebo obecně jiné plicní ambulanci, to nechť posoudí pacienti sami a nepochybuji o tom, že ne všichni odtud odcházejí spokojení nebo uspokojení. Ale za druhé: převzetí pacienta k další dlouhodobé péči v naší (a kterékoliv jiné) ambulanci NENÍ AUTOMATICKÉ A SAMOZŘEJMÉ, nýbrž znamená určitý trvalý závazek, u něhož předpokládám, očekávám a vyžaduji PŘEDBĚŽNÝ DOTAZ, ŽÁDOST A ODSOUHLASENÍ tohoto kroku. Zatím jsem nikoho neodmítl (kromě ukončení péče v případě několika pacientů, u nichž jsem byl zásadně nespokojen s jejich přístupem a spoluprací na léčbě), snad tak nebudu muset ještě nějaký čas učinit, ale na výše uvedeném kroku trvám. V případě jednorázových vyšetření samozřejmě žádný předběžný dotaz není třeba, jen, jak je obvyklé, by přicházející pacienti měli být vybaveni doporučením k vyšetření od praktického lékaře nebo jiného specialisty. Děkuju za pochopení. JG.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky