Středy se vracejí ...

11.10.2022

Snad tu po čase zase můžu zveřejnit spíš příjemnou, z příbramského pohledu, zprávu. Od listopadu budou obnoveny středeční ordinace, neboť se rozloučím se v hořovické nemocnici, kam jsem jezdil od roku 2013, kde se mi líbí a je tam proti Ravaku citelně klidnější provoz. Ale jednak je tam kolega plicař na plný úvazek, na ocet tedy nemocnice nezůstane, a jednak potřebuji v Příbrami lépe uspokojit poptávku pacientů, která bývá vyšší než je mi milé. Středeční ordinaci možná necháme o něco kratší, středa byla pro mě jediný den, kdy jsem měl jako normální zaměstnanec normální konec pracovní doby a tudíž volné odpoledne k vyřizování všeho možného, ostatní dny tu opravdu sedím do večera, což potvrdí všichni, kdo ode mě ve večerních hodinách dostávají elektronické recepty. Ale bude to ordinační den a snad bude schůdné objem příbramské práce v těch čtyřech dnech zvládnout. A pak je otázka, jak dlouho ještě kolega Kaňa vydrží mi vypomáhat na Dobříši, čekají ho nějaké zdravotní události a absence by znamenala velký otřes. Ale to se uvidí a není to téma pro tuhle internetovou stránku. JG.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky